onsdag 20 oktober 2010

Tygsläpp!

Från och med nu kan Du köpa exklusiv design a'la S Wilhelms på Spoonflower! Har nyss färgjusterat mitt första tyg Hjärtejul och lagt upp detta till försäljning på Spoonflower - du hittar det om du söker på swilhelms. Just röda färger är lite kluriga med deras digitala tryckmetod, men nu har jag hittat en passande med hjälp av deras egen upptryckta färgkarta. Den blir något ljusare i "verkligheten" jämfört med den färg jag ser på skärmen (kan variera från skärm till skärm). Juligt röd helt enkelt!

Jag beställde ju själv en yard (= ungefär 0,91m), och även tygprover, tidigare. Leveransen gick smidigt. Det tog drygt en vecka innan tyget landade i min postlåda. Inte råkade jag ut för några tullavgifter heller! Nu återstår "tvätt-prov".

Ytterligare julmotiv är på kommande... i tankarna börjar även vårblommor flyga omkring, men dessa dröjer ett bra tag än.

2 kommentarer:

  1. Vad kul! Får jag önska tyg i julklapp?
    Kan du tänka dig ett havtornstyg till nästa säsong?

    SvaraRadera
  2. Ja, orangea härliga bär passar till tygmönster - så det är nog ingen omöjlighet!

    SvaraRadera